Sabtu, 27 Oktober 2012

Mediafire Movies! Download Movies for FREE HD-BluRay-DVDrip-BRrip-18+ Films: Istimewa Aidiladha TV3: Tersalah Cinta (2012)

Mediafire Movies! Download Movies for FREE HD-BluRay-DVDrip-BRrip-18+ Films
Download Movies for FREE latest DVDrip-BRRip-HDrip-3D-BluRay-720p-1080p-18+ in High Quality Small Zize MKV format with Mediafire, Jumbofiles, Hotfile, Rapidshare, Zippyshare Links.
thumbnail Istimewa Aidiladha TV3: Tersalah Cinta (2012)
Oct 27th 2012, 23:43



Storyline
Download movies: Istimewa Aidiladha TV3: Tersalah Cinta (2012)
Drama ini mengisahkan Rahimi bekerja sebagai seorang mutawif di sebuah agensi yang menguruskan umarah. Dia mempunyai isteri bernama Farhana yang kini sedang sarat mengandung anak pertama mereka. Rombongan ke umrah pada kali ini telah menguji keimanan Rahimi di mana dia telah digoda oleh Cinta yang menyertai rombongan tersebut setelah putus tunang. Turut serta dalam rombongan itu ialah Duwen dan Zahren. Ibu bapa Duwen menghantarnya mengerjakan umrah agar sikapnya yang nakal berubah. Manakala Zahren merupakan pelakon popular yang sombong mahu menjejakkan kaki ke Melah sekadar untuk bercuti. Sementara itu, Farhana tidak senang duduk di Malaysia apabila Rahimi secara jujurnya menceritakan dirinya sedang digoda oleh Cinta. Mampukah Rahimi meneguhkan keimanannya setelah digoda oleh gadis cantik seperti Cinta?
Read more »

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Tidak ada komentar:

Posting Komentar